Hej! // Första Inlägget 20/6

<33


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jonas
    Ok, Jag och min flickvän Rebecca har gjort en blogg tillsammans. Vi är båda 16 år. :) Här kan ni följa våran lilla resa jag o Rebecca har tillsammans, och vi kommer skriva antingen tillsammans, eller varsitt inlägg om samma dag för o jämföra ;)

Detta kommer nog vara en rolig blogg att följa för vi hittar alltid på massa busiga o roliga grejer + att vi är 2 som skriver :D

Ha de!

                                           

Rebecca

    Okeeej!! Här är en bild på mig och Jonas! :D

Idag har vi mest myst lite grann, varit ute och grillat hemma hos jonas. :)
Har varit en riktigt nice dag!

Tumme upp på bloggen! Och kramar till folket! Vi ses vid nästa inlägg :D

Kommentarer
Postat av: Pia

Värsta söta:)

2009-06-20 @ 23:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0