22/6

det känns som bara jonas skriver och grejar med bloggen, så ska bli lite mer aktiv nu! ;) 

Gick upp vid åtta och käka frukost osv. Sen cykla jag in till stan, det är faktiskt ganska härligt att cykla på morgonen! det blåser knappt något och det är alldels tyst! very nice :D Sen iallafall när jag kom till musikskolan så repa vi några låtar och sen drog vi till Skara hemmet. Men kunde inte tyvärr inte hänga med på den eftersom jag skulle göra en annan grej, så de andra fick klara sig utan mig. ;)  När de andra hade kommit tillbaka, gick vi ut på stan och spela. Vi fick 59 kr var idag på bara dricks, som inte dåligt alls.

Som ni kanska har listat ut, så har jag världens bästa sommarjobb. Är sommarmusikant! :D

Efter jobbet cykla jag till Jennis morfar, skulle möta jenni och madde där. Det var väldigt trevligt att träffa jennis morfar igen han är den perfekta morfarn! det går inte att beskriva honom bättre. ;) men men, sen drog vi till pressbyrån och skaffa fritidskort till jenni, och sen bar det av till donken ;)

Men har haft en känsla hela dagen att det har fattats något. JONAS <3<3



//saknar dig honey!<33

Kommentarer
Postat av: Amelie

sv: hehe, ja dt får du göra :) söta ni e!

2009-06-22 @ 23:51:15
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0